.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرماندار:ساري تصادف منجر به فوت نداشته است
فرماندار ساري گفت: ساري تصادف منجر به فوت نداشته است.
به گزارش شمال نيوز، محسن زارعي ظهر امروز در ستاد تسهيلات شهرستان ساري با بيان اينكه تعداد مسافران نسبت به تعطيلات نوروزي سال پيش افزايش داشته است، بيان داشت: با حضور پررنگ نيروي انتظامي، پليس راه و رعايت راهنمايي و رانندگي توسط مردم، تصادف منجر به مرگ در اين شهرستان گزارش نشده است.
وي افزود: هم‌اكنون با تبيين برنامه‌هاي مناسب، شهرستان ساري در حال پذيرايي از مسافران و گردشگران نوروزي است.
وي خاطرنشان كرد: برنامه‌ريزي صحيح، تجهيز و آمادگي تمام امكانات براي ارائه خدمات شايسته به مسافران و گردشگران علاوه بر رضايت‌مندي آنان و ايجاد يك خاطره‌اي خوش از سفر، گسترش صنعت توريسم و رونق اقتصادي منطقه را به دنبال دارد.
فرماندار ساري با اشاره به غناي فرهنگي مردم استان مازندران اظهار داشت: مردم اين خطه در مهمان‌نوازي شهرت فراواني دارند. زارعي با بيان اينكه واحدهاي راهنمايي مسافران در اين شهر مستقر هستند، افزود: سه پايگاه در ورودي شهرستان و چهار پايگاه هلال احمر فعاليت شبانه‌روزي دارند.
وي خاطرنشان كرد: توزيع بروشورهاي معرفي اماكن تفريحي و گردشگري شهرستان ساري از جمله خدماتي است كه راهنمايان گردشگري در كمپ‌هاي مستقر به مهمانان نوروزي ارائه مي‌دهند.
وي مجموعه فرح آباد، موزه صنايع دستي، خانه كلبادي و حمام وزيري را از جمله مكان‌هاي تاريخي شهرستان ساري عنوان كرد و افزود: اعضاي كميته‌هاي اين ستاد بازديد‌هاي مختلفي را از مراكز خدماتي و اسكان مسافران داشتند و در سطح شهر و روستاها مشكلات به وجود آمده به سرعت مرتفع شد.
فرماندار مركز مازندران گفت: بر اساس آمار ستاد تسهيلات مازندران تاكنون بيش از چهار ميليون مسافر وارد مازندران شدند.
استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.285 seconds.